Round stamping plate holder | EnjoyOurs

by - 16.5.17


U zadnjem paketu s EnjoyOurs shopa dobila sam, između ostalog, i album za okrugle pločice za pečatiranje. Ako ste ovisnik o pečatiranju i imate popriličan broj pločica onda je ovo pravi post za vas. :)


Prije nego što su moje pločice dobile novi dom držala sam ih u onim lijepim šarenim kartonima u kojima inače dobijete pločice kad ih kupite. Budući da ih u početku nije bilo puno, čuvala sam ih sve zajedno u jednoj od onih limenih kutija koju sam jednom prilikom dobila s ulošcima. :D S vremenom je broj pločica narastao i ta kutijica se više nije dala zatvoriti pa reko da uzmem jedan pošteni album. Ja sam izabrala crni, a u ponudi ima još crveni, zeleni, narančasti i plavi. Album je od umjetne kože, a trenutna cijena mu je 1,99 $. Ovaj album namijenjen je okruglim pločicama, no unutra bez problema stanu i osmerokutne (isprobano!). Album ima 12 prozirnih stranica/pretinaca od čvrste plastike (tipa prozirni fascikl), a u svaki od njih stanu po dvije pločice, što bi značilo da u album stanu sveukupno 24 pločice.


Meni se album jako sviđa jer su mi pločice konačno pregledne, zaštićene od ogrebotina i ono najbitnije - sve su na jednom mjestu. Osim toga, ne moram više svaku pločicu posebno vaditi iz kartonske kutije da bih vidjela što se krije unutra. Puno puta se dogodilo da jednostavno izgubim volju za lakiranjem dok sam ja to sve izvadila i konačno odlučila koju ću pločicu koristiti. Ako imate isti problem svakako nabavite koji ovakav album i život će vam biti puno lakši. :D No, dobro, nećemo pretjerivati. Ovo nije nešto bez čega se ne može živjeti, ali svakako je korisno za nekoga tko ima hrpu pločica i voli pečatirati. :) 


Ukoliko vam se svidio ovaj album za pločice (ID: EC0048947) ili bilo što drugo sa EnjoyOurs shopa, kod kupnje svakako iskoristite moj kod UDT10 kako biste ostvarili 10% popusta. Poštarina je besplatna!


Do čitanja! :)



*PR sample

You May Also Like

6 comments

  1. Super su mi ovi albumi za plocice jer kao i ti dok ih nisam imala puno nije mi bio problem da ih drzim u onim kartoncicima. Ovo je bas prakticno i pregledno. Ja sam uzela od njih onaj za velike plocice ali nazalost plocice sa onom bijelom plastikom ispod jedva na knap stanu u njega. Onaj od BP je super, u njega stanu bez problema. Moram si uzeti i ovaj za okrugle obavezno.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na info, sad bar znam kaj sljedeći put ne budem uzela. :)

      Izbriši
  2. I have similar to this one, but mine is from Born Pretty Store :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I also have large rectangular one from Born Pretty and it's great too :)

      Izbriši
  3. Stalno govorim kak moram probat to pecatiranje i nikak da nabavim plocice >.<
    ako ikad krenem s tim, ovo je bit jako korisno :D

    xo Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Daaa, ovo je fkt super stvar. Pločice su baš pregledne i ne moraš svaku posebnu vaditi iz onih kartona da vidiš koji su uzorci na njoj. :)

      Izbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)