Nude vs holo lace nails | Major Dijit-01

by - 30.5.17


Danas za vas imam čak dvije manikure napravljene uz pomoć najnovije Major Dijit pločice sa EnjoyOurs shopa. Ako ste ljubitelj čipke na noktima svakako nastavite čitati. :)


Major Dijit seriju pločica s čipkom možete naći u čak 10 različitih verzija, a svaka pločica sadrži 14 čipkastih uzoraka. Ja sam se odlučila za onu prvu pod brojem 01. Prije nego sam je isprobala na noktima naštabiljala sam nekoliko uzoraka na list papira čisto da vidim kakve je kvalitete. Mogu reći da sam ugodno iznenađena, pločica je definitivno jedna od najkvalitetnijih koje imam. Uostalom, pogledajte fotke. :) I da, trenutna cijena pločice je 2,99$.


A tu je i moj najnoviji pečat pomoću kojeg su nastale obje manikure iz ovog posta. Trenutno imam tri prozirna pečata i mogu reći da je ovaj plavi za sad najbolji, ostali ne podignu uzorak tako lijepo i precizno. Valjda zbog materijala od kojeg su napravljeni, baš se osjeti razlika u tvrdoći. Ovaj plavi je definitivno najmekši. Za razliku od prethodna dva koji su plastični, ovaj pečat je metalni i ima plastični poklopac na gornjem djelu kako bi se zaštitila 'glava' pečata, ali i s druge strane tj. odispod. Super stvar je to što se oba poklopca mogu skinuti tako da kroz pečat jasno vidite željeni uzorak i bez problema možete naciljati sredinu nokta kad pečatirate. Upravo zbog toga ovaj pečat ima veliki plus od mene. Pitate se zašto? Jedan od mojih plastičnih prozirnih pečata, točnije OVAJ se odispod dosta izgrebao pa mi više baš i ne znači puno to što je proziran, ako me kužite. Ne vidi se kroz njega više kristalno čisto kao na samom početku. Baš fali taj poklopac na stražnjem djelu. No dobro, zato imam sad ovaj plavi kojeg također možete naći na EnjoyOurs shopu, a cijena mu je 3,59$

***

HOLO LACE


Za prvu manikuru inspirirala me draga Iva poznatija kao @lunaaaaaatica, a mogli ste je vidjeti na mojem Instagramu prije kojih mjesec dana. Kao bazu koristila sam Catrice Holo Manolo preko kojeg sam naštambiljala jedan od čipkastih uzoraka sa gore spomenute pločice. Na kraju sam dodala sloj nadlaka i to je to. Full jednostavno a efektno zahvaljujući srebrnom holo laku. :) Nažalost, holo efekt se na fotkama baš i ne skuži, ali zato je uživo prva liga. :D

Catrice Ultra Stay & Gel Shine base coat
Catrice Holo Manolo
Essence BTGN top coat



***

NUDE LACE WITH BLACK STUDS


Druga manikura je, ajmo reći, kopija jedne moje stare manikure (LINK). Gotovo svi korišteni proizvodi su identični osim pločice, odnosno čipkastog uzorka. Inače se ne volim ponavljati, ali prva iliti oriđiđi verzija ove manikure mi je bila toliko draga da sam ju jednostavno morala napraviti opet. :) Btw isprike na izlizanim vrhovima. Manikuru nisam stigla fotkati odmah isti dan, a u međuvremenu sam prala kosu i eto. :/ Uz to, manikura je puno ljepša uživo...

Catrice Ultra Stay & Gel Shine base coat
Bourjois 2 Chair Et Tendre
Black nail studs/rhinestones
Essence BTGN top coat



Ukoliko vam se svidjela ova pločica ili bilo što drugo sa EnjoyOurs shopa, kod kupnje svakako iskoristite moj kod UDT10 kako biste ostvarili 10% popusta. Isto vrijedi i za Born Pretty, samo što je tamo kod za popust TCX31. 

 

Koju manikuru biste radije nosili? Holo ili nude?



*PR sample

You May Also Like

6 comments

  1. Bas mi je drago da je i tebi ovaj pecat odlican, ja iako imam vise razlicitih prozirnih pecata nekako najvise posezem za ovim. I moram se sloziti za ove plocice jer su stvarno odlicne a i uzorci su mi predivni. A tvoje manikure...pa sto drugo reci osim da su savrsene i ni sama ne znam koja mi je ljepsa.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da se slažemo u vezi jednog i drugog. :) Ti si zapravo glavni krivac zbog kojeg sam uzela taj pečat haha. I drago mi je da jesam.
      Hvala ti, i ja lajkam sve tvoje čipkaste manikure. ^^ Sljedeći put moram i ja napravit neku u maloj življoj varijanti. :)

      Izbriši
  2. Nosila bi obadvije :D
    imam pitanje za te prozirne pecate. kupila sam jedan, nisam znala kak rukovat s njim, prebrisala ga acetonom i bacila sam ga jer vise nista nije pokupil. jel to za sve prozirne da ne smiju doc u doticaj s acetonom?

    Honey - blog Royal Lifestyle - Twitter - Instagram

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđaju manikure :)

      Ajaj, šteta za pečat. Ja ni jedan pečat ne brišem s acetonom (mada u početku jesam, al' na sreću nije im se niš dogodilo), pogotovo ne prozirne. Čitala sam da se znaju zamutiti ili jednostavno više nisu upotrebljivi iz nekog razloga. Najbolje ti je kupiti onaj valjak za skupljanje dlaka, prašine i tak to. Ja samo njega koristim za čišćenje svih pečata. Fkt nije skup, u Jysku je oko 10 kn, a traje dosta dugo. :)

      Btw sjećam se da su se nekad oni prvi pečati morali prije prvog korištenja lagano izrašpati da se skine sjajni sloj i tek su onda bili spremni za korištenje. A kaj se tiče ovih novih pečata, mislim da su svi oni spremni za pečatiranje čim ti njih otpakiraš. I općenito je sve njih dobro držati čim dalje od acetona. :)

      Izbriši
  3. Nude varijanta je baš, baš upečatljiva. Veoma lepo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, moram priznati da je i meni draža od ove holo :)

      Izbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)