Mint roses | BP-L024

by - 28.5.16



Danas za vas imam jednu jednostavnu mint manikuru koju sam iznosila maksimalno. Čak i nakon tjedan dana bila je u odličnom stanju i da nije bilo onog užasnog izrasta vjerojatno bi ju nosila još koji dan. Al' eto, nisam više mogla gletati taj užasni prizor pa sam ju ipak skinula. Nije mi jasno kak cure koje geliraju nokte mogu takve hodati po svijetu. I goli nokti su ljepši od tog izrasta. :D No dobro, ajmo mi na današnju manikuru...


Kao bazni lak iskoristila sam prekokrasni Essie u nijansi Mint Candy Apple. Cvjetni uzorak je s BornPretty pločice BPL-024, a bijeli lak vam je, vjerujem, već jako dobro poznat. Riječ je o famoznom Ya Qin An laku za pečatiranje koji ste već mogli vidjeti u nekoliko navrata. Što se tiče manikure, mislim da se tu nema što puno filozofirati pa krenimo na fotke. :)

 
Essence Ultra Strong Nail Hardener (base coat)
Essie Mint Candy Apple (mint)
Ya Qin An stamping polish (white)*
Stamping plate: BornPretty BPL-024
Essence BTGN (top coat)


Ako u bližoj budućnosti planirate obaviti neki šoping na Born Pretty-ju, kod kupnje svakako ukucajte kod TCX31 kako biste ostvarili popust od 10%.


Kako vam se sviđa manikura?



You May Also Like

12 comments

  1. Divna boja laka, a pečat je fenomenalan.

    Frauleind.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
  2. Manikura je za 10. :D Ni ja ne kužim žene koje hodaju s izrastom, to mi je tolko odvratno...ja svoju nakon 3, 4 dana skidam, ni ne doživim izrast, haha. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zahvaljujem :) Haha a eto, ja tu i tam čak i to doživim. Najčešće dok nemam volje za lakiranjem ili dok mi je manikura tak draga da mi ju je žal skinuti :D

      Izbriši
  3. boja je prekrasna, manikura savršena!

    OdgovoriIzbriši
  4. Divno, predivno :)
    Ovaj Essie je tako lijepi...obozavam te mintaste nijanse i savrsene su mi za proljece/ljeto.
    I moram se sloziti s tobom oko izrasta, meni je to isto grozno vidjeti na geliranim noktima, ono izrast do pola nokta :-O

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :) Jep, ovaj Essie je prekrasan u svakom smislu. A o izrastu smo sve rekle :D

      Izbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)