Halloween nails 2016 - Graveyard

by - 7.10.16


Danas sam nokte pretvorila u groblje haha. Sve za potrebe #clairestelle8halloween izazova. :) A što sam sve koristila pogledajte u nastavku...


Prije nego što krenem nabrajati što sam sve i kako koristila, moram reći da me za ovu manikuru djelomično inspirirala moja draga instalakoholičarka Iva poznatija kao lunaaaaaatica. Njezinu manikuru možete vidjeti OVDJE. Kao što možete vidjeti, jedina razlika je u bojama odnosno korištenim lakovima dok je raspored motiva skoro pa identičan. Obje smo koristile istu pločicu koja fala bogu ima hrpu Halloween motiva, ali moram priznati da mi se Ivina kombinacija baš jako, jako svidjela. Ostale motive ionako čuvam za neku od sljedećih tema. :)


Pa eto, da vam ukratko dočaram cijeli ovaj postupak. Najprije sam stavila sloj Essie laka u nijansi Lilacism. Kad se lak dobro osušio uzela sam makeup spužvicu i krenula raditi gradient sa sljedećim lakovima: Essence Merry Berry 02 Purple With Purpose, Moment #59 te Essie Lilacism. Eh da, prije nego sam uopće krenula s gradientom stavila sam oko noktiju tanki sloj Born Pretty Liquid Peel Off Tape iliti tekući lateks s kojim je čišćenje nereda svedeno na minimum. Odlična stvar! Nakon što sam završila s gradientom na red je došlo pečatiranje. U nastavku možete vidjeti koje sam sve motive naštambiljala. I na kraju sam još dodala sloj mat nadlaka koji je ispao pun pogodak. Što vi kažete?

Essence Ultra Strong Nail Hardener
Essie Lilacism
Moment #59
Essence Merry Berry 02 Purple With Purpose
Makeup sponge
WYNIE #110
Stamping plate: BornPretty BP-L031*
Golden Rose Matte Top Coat


I da ne zaboravim spomenuti kodove za popust pri kupnji sa sljedećih shopova:
1. Harunouta: unesite kod SANT300 kako biste uštedili 300JPY. Kod vrijedi za sve narudžbe veće od 2000JPY.
2. Born Pretty: unesite kod TCX31 kako biste ostvarili 10% popusta.

Do sljedećeg posta! :)



*PR sample

You May Also Like

16 comments

  1. Ok, ova manikura je... Najbolja tvoja do sada, hands down najbolja. Moj naklon! :D <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Videla sam ih na IG, i strava su! :D 👻🎃

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma predobro...odlican gradient, super su mi ovi uzorci, pogotovo ovaj duhic i sve ukupno cista petica g-)
    E da, uzela sam si ovaj GR mat nadlak na tvoju preporuku i stvarno je odlican...hvala ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Maja <3
      Jep, prva liga je. Ja ga imam već više od godinu dana i još uvijek je u istom stanju :)

      Izbriši
  4. Wow,predobro izgledaju.
    http://xsmallworldoffantasyx.blogspot.hr/2016/10/q.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Pratim blog s vremena na vreme, ali nikad ne komentarišem ...A sada ne znam ni šta bih prokomentarisala osim predivno :) .

    OdgovoriIzbriši
  6. Odličan manikir. Deluje kao nešto što bih ja napravila. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. skidam kapu, meni je ovo savršeno <3

    OdgovoriIzbriši

Thank you for visiting my blog! Have a nice day! :)